PARÇALI BULUTLU
SABAHA KALAN SÜRE
Adana’da narkotik polisleri metruk binalarda uyuşturucu kullanan kişileri yaptığı baskınlarla yakaladı. Yakalanan 19 kişiye uyuşturucu kullanmaktan işlem yapıldı. Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kentte metruk binalarda, parklarda ve bahçelerde uyuşturucu madde kullanan kişilere yönelik çalışma başlattı. Yapılan çalışmada narkotik polisleri metruk binalara, bahçelere ve parklara ‘şok’ baskınlar yaptı.Baskınlarda uyuşturucu kullanan 19 kişi yakalandı. Yakalanan şüphelilere uyuşturucu madde kullanma suçundan işlem yapıldı. – ADANAKaynak: İhlas Haber Ajansı / 3.Sayfa Narkotik Adana Narkotik Suçlar Güvenlik Adana 3.Sayfa Güncel Haberler
GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026
1
Birleşik Metal-İş Sendikası’nın grevi, Cumhurbaşkanlığı kararıyla yasaklandı
461 kez okundu
2
İngiltere, Filistinli mültecilere ülkede yaşama hakkı tanıdı
395 kez okundu
3
Adana’da Metruk Binalarda Uyuşturucu Kullanan 19 Kişi Yakalandı
370 kez okundu
4
Adana’da Albino Kardeşlerin Evine Dadanan Hırsızlar Altınları Çaldı
365 kez okundu
5
Yumurtalık’ta Otomobil Kazası: 1 Ölü, 3 Yaralı
361 kez okundu
Herhangi bir şikayet veya haber kaldırma talebiniz için lütfen [email protected] adresiyle bizimle iletişime geçin.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.